قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ در فروشگاه آنلاین پاک تن طب با تضمین قطعی اصالت به فروش می رسد. جهت دریافت دستورالعمل اصالت سنجی این محصول، به پایین صفحه مراجعه نمایید. 

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ (۳۰ عددی) محصول شرکت MSH آلمان یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و دارای ترکیبات گیاهی می باشد. قرص جی سی دارای خواصی مانند کاهش اشتها، چربی سوزی قوی، کاهش توده چربی های شکم و پهلو، حفظ زیبایی و طراوت صورت و افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد. قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژی غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

هر بسته از این محصول حاوی ۳۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم می باشد.

قرص لاغری جی سیه

موارد منع مصرف قرص لاغری جی سی

✅ سنین زیر ۱۸ و بالای ۵۰ سال

✅ خانم های باردار و شیرده

✅ بیماران مبتلا به فشار خون خیلی بالا یا خیلی پایین

✅ نارسایی کبد و کلیه

✅ بیماری های قلبی

روش مصرف قرص لاغری جی سی

۵ روز اول: روزانه یک عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه همراه با دو لیوان آب میل کنید.

اگر در این پنج روز اشتهایتان کم شد تا روز آخر (۶۰ روز) روزی یک عدد میل قرص میل کنید. اما اگر اشتهایتان کم نشد از روز ششم به بعد روزی ۱ عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه و یک عدد کپسول نیم ساعت قبل از ناهار با ۲ لیوان آب میل کنید.

در صورتی که روزی ۲ عدد کپسول میل کردید و اشتهایتان آخر شب برگشت می توانید یک عدد کپسول قبل از صبحانه میل کنید و کپسول دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار که معده سبک می شود میل کنید. فراموش نکنید که کپسولتان را باید با ۲ لیوان آب میل کنید.

این قرص های لاغری حاوی ۳۰ عدد کپسول می باشند لذا اگر روزی یک عدد میل شود دوره شما یک ماهه و اگر روزی دو عدد میل شود دوره ۱۵ روزه می شود.

نکات مهم در مصرف قرص لاغری جی سی

✅ به هیچ عنوان بیشتر از ۲ عدد قرص در روز مصرف نشود.

✅ به علت خاصیت چربی سوز قرص لاغری جی سی، مصرف ۲ لیوان آب همراه با مصرف قرص و همچنین مصرف آب فراوان در طی روز الزامی می باشد.

✅ در صورتی که غذای روزانه شما خیلی کم است بهتر است برای جلوگیری از کمبود ویتامین یک بسته قرص مولتی ویتامین روزانه تهیه کنید و یک ساعت بعد از صبحانه میل کنید.

✅ خوردن صبحانه الزامی می باشد. ترجیحا سعی کنید حداقل چند تکه نان در وعده صبحانه میل کنید. بهترین نان برای صبحانه نان سنگک یا نان های سبوس دار (قهوه ای) می باشد.

✅ در صورتی که تا ساعت ۳ بعد از ظهر همچنان هیچ اشتهایی برای ناهار نداشتید سعی کنید مقدار کمی غذا میل کنید. چراکه وقتی بی اشتها هستید با مقدار بسیار کم غذا نیز سیر می شوید و سیر نیز می مانید اما اگر وعده ناهار را حذف کنید باعث می شود تا برای شب احساس ضعف کنید.

✅ به هیچ عنوان قرص های دیگر را همزمان با این قرص استفاده نکنید چرا که اثر یکدیگر را تغییر می دهند و برای سلامتیتان نیز توصیه نمی شود.

✅ افرادی که مشکل تیروئید دارند می توانند طبق روال قرص لووتیروکسین خود را ناشتا بخورند و قرص جی سی را طبق همین طریقه اما نیم ساعت بعد از صبحانه میل کنند. یعنی باید بین قرص لووتیروکسین و قرص جی سی یک ساعت فاصله بیافتد.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص راکوتان ممنوع است.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های آرامبخش با حداقل ۵ – ۶ ساعت فاصله مشکلی ندارد. البته دقت کنید که کسانی که بصورت دایمی در حال مصرف قرص آرامبخش هستند می توانند با رعایت حداقل ۵ ساعت فاصله قرص آرامبخش مصرف کنند ولی کسانی که عادت به مصرف آرامبخش ندارند بهتر است همزمان با این قرص ها ترجیحا قرص آرامبخش استفاده نکنند.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های آنتی بیوتیک (چرک خشک کن) توصیه نمی شود.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های سرما خوردگی مشکلی ندارد اما باعث می شود تا تاثیر قرص لاغری کمتر شود.

✅ افرادی که کلیه سنگ ساز دارند می توانند از این قرص استفاده کنند.

✅ افرادی که کبد چرب دارن می توانند از این قرص استفاده کنند.

 

ترکیبات قرص لاغری جی سی

گرین کارویل

قرص جی سی حاوی عصاره گرین کارویل Green Carvil می باشد که این ترکیب حاوی مقادیر زیادی فیبر های سلولزی است.

از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای هضم این ترکیب وجود ندارد لذا این ترکیب قبل از اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شود دفع می شود و در نهایت بدن انرژی و کالری کمی جذب می کند که برای جبران آن مجبور به استفاده از چربی های اضافه خود می شود، که نتیجه آن کاهش وزن و لاغری است

گرین کارویل آب زیادی جذب می کند و باعث حجیم شدن در معده شده و با پر کردن معده احساس سیری طبیعی برای شما ایجاد می کند که در نهایت باعث کاهش اشتها و لاغری می شود. همچنین این ترکیب باعث دفع سریع غذا می گردد و با کاهش زمان جذب غذا باعث کاهش جذب چربی و قند می شود. لیمونن موجود در گرین کارویل به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود از سو هاضمه نیز جلوگیری می کند.

گارسینیا کامبوجیا

یکی دیگر از ترکیبات قرص لاغری جی سی، ترکیب گارسینیا کامبوجیا Garcinia Cambogia می باشد.

گارسینیا کامبوجیا یک ترکیب کامل و مستقل است حتی خود این ترکیب به صورت تنها در خیلی از قرص های لاغری استفاده می شود

اما به دلیل گران بودن این ماده معمولا دوز بسیار کمی از آن در قرص ها استفاده می شود (نهایتا ۱۰% ) و به همین دلیل خیلی از قرص های تبلیغاتی موجود در بازار جوابدهی خوبی ندارند. اما در این محصول ۵۴% درصد از محتویات آن به این ترکیب اختصاص داده شده است.

گارسینیا کامبوجیا هر ۳ کارایی را با هم دارد:

۱- کاهش اشتها

گارسینیا اشتها را به صورت کامل کنترل کرده و چون حاوی ماده HCA است باعث کاهش استرس شده و پر خوری عصبی را نیز از بین می برد.

۲- چربی سوزی

گارسینیا سوخت و ساز بدن را بالا برده و کلسترول مضر را کاهش می دهد و با افزایش سطح انرژی بدن تاثیر خارق العاده ای روی چربی های شکم و پهلو می گذارد.

۳- جلوگیری از تبدیل کالری به چربی

هیدروکسی سیتریک اسید HCA یافت شده در گارسینیا کامبوجیا از تبدیل کالری به‌ چربی جلوگیری می کند.

قهوه سبز

سومین ترکیب قرص لاغری جی سی GC قهوه سبز و یا همان گرین کافی GREEN COFFEE می باشد. قهوه سبز از دانه های قهوه که بو داده نیستند تهیه می شود . ترکیبات قهوه سبز اثرات آنتی اکسیدانی دارند و به تنظیم فشار خون و کاهش وزن کمک می کنند. قهوه سبز حاوی کافئین می باشد و متابولیسم بدن را افزایش داده و خاصیت چربی سوزی دارد. همچنین تحقیقات نشان داده است که قهوه سبز تاثیر چشمگیری روی کاهش اشتها نیز می گذارد.

روش تایید اصالت محصول در سایت جی سی اسلیمینگ

با توجه به اینکه قرص لاغری جی سی دارای نسخه های مشابه و تقلبی فراوانی در بازار است، سیستم تایید اصالت محصول توسط شرکت MSH آلمان بر روی وبسایت رسمی این محصول به آدرس https://gcslimming.com راه اندازی شده است. همچنین آدرس این وبسایت مستقیما بر روی جعبه قرص لاغری جی سی حک شده است.

جهت تایید اصالت محصول، به آدرس https://gcslimming.com/check-originality مراجعه نموده و بارکد درج شده بر روی برچسب زرد رنگ نصب شده روی قوطی را در جایگاه مربوطه وارد نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید